Reunió amb Uría Menéndez

Experiència d’un alumne amb un bufet d’advocats molt prestigiós.

Jo Muhammad Muhammad, alumne de 6è de primària, el dia 8 d’octubre de 2021, vaig anar amb el director de la nostra escola a Uría Menéndez.
Uría Menéndez és un bufet d’advocats que es dediquen a venir a escoles i ajudar-les econòmicament.
Web de Uría Menéndez

Una vegada allà vaig trobar-me amb advocats que volien treballar a escoles per tal que els nens sàpiguen els seus drets, coneguin les funcions dels advocats i finalment produir, a través d’un simulacre a la classe, com és un judici.
Jo els vaig explicar la sessió que vaig fer l’any passat, perquè tinguin una idea.
Quan vaig entrar em vaig quedar sorprès perquè tot era molt gran i tenia unes vistes meravelloses. Després quan van començar la reunió tenia molta vergonya perquè hi havia molts advocats a la sala. Quan tota la reunió va acabar, em van donar regals que em van agradar.
Els advocats no van ser molt formals, van ser amigables i pròxims.
Em va agradar molt la experiència, ja que mai havia vist advocats.

Muhammad Muhammad