NOUS FORMATS DE REUNIÓ, NOVA MIRADA EDUCATIVA

L’escola forma part del Laboratori de Transformació Educativa i, més concretament formem part del grup d’escoles del PAcTE.

Enguany el claustre ha reservat espais de reflexió pedagògica anomenades Teixits de centre. Aquests teixits tenen l’objectiu de reflexionar sobre la metodologia de l’escola, sobre el nou paper docent i sobre la transformació del centre.

Mostrem la reflexió d’una de les nostres sessions de TEIXITS.

PREGUNTES INDAGADORES

📌 Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?
📌 Com estem col·laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?
📌 Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?
📌 Què hem de fer que no fem i què hem de deixar de fer?

CONCEPTES CLAU EXTRETS D’AQUESTES PREGUNTES SORGIDES DE LA REFLEXIÓ DEL PROFESSORAT:
  • Espais de reflexió constant del claustre.
  • Hem d’aprendre a prioritzar.
  • Necessitat de plantilles estables.
  • Coneixement en profunditat de la realitat del centre : alumnes, famílies i entorn.
  • Compartir mirades i aprendre de nosaltres.
  • Formació constant del professorat.
  • Necessitat d’avaluar, de revisar allò que fem i prendre decisions basades en l’experiència i en les evidències.
CONTINUAREM TREBALLANT PER A LA MILLORA CONSTANT I PODER OFERIR ALS NOSTRES INFANTS I A LA COMUNITAT EDUCATIVA DEL BARRI UNA ESCOLA PÚBLICA DE QUALITAT.