Taller TIC

Aquesta setmana hem començat a fer els tallers de cicle superior.  A nosaltres ens ha tocat fer un article sobre els tallers que estan fent els nostres companys. Ens hem dividit en grups de dos o tres alumnes i hem fet fotos  i després un vídeo amb música que ara us presentem:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut