Tallers

Jugar, crear i pensar

Continuem amb noves propostes de tallers a Cicle Superior. Aquesta vegada ens convertim en pintores i pintors, i deixem volar la nostra imaginació per tal d’acabar un quadre amb la tècnica del “collage”. Com l’altra vegada, les cartes del joc “Dixit” ens serveixen d’inspiració. Ens hem divertit molt creant la imatge i també jugant, al […]

Jugar, crear i pensar Llegeix més »

Taller d’experimentació

During three weeks the children of P4 and P5 in the experimental workshops have made a winter sensory bag. We made it with rubber and put some snowflakes and small objects that remind us of winter and their colours: blue, white, grey and purple. We enjoyed touching and mixing the colours inside the bag and

Taller d’experimentació Llegeix més »

Els tallers de Cicle Inicial

Des de ja fa unes setmanes els nen i les nenes de primer i segon estem fent un tallers molt interessants. Al taller de l’Alicia aprenem moltes coses jugant amb els jocs de taula. Al taller del Raül desenvolupem la nostra creativitat de moltes maneres. I al taller de la Roser programem els Blue Bots

Els tallers de Cicle Inicial Llegeix més »

Observació d’un peix

Un dels tallers que hem fet aquest trimestre al CS ha estat “Experimentem”. Hem après la classificació dels éssers vius i hem observat un ésser del grup dels animals vertebrats, concretament un peix, la sardina. Ens ha agradat veure com és, tant per fora com per dins, i comprovar totes les seves parts.

Observació d’un peix Llegeix més »

Tallers ecologia

Aquesta setmana els alumnes de CM hem fet un taller amb l’ajuda d’unes monitores sobre ecologia. Ens han explicat i hem après com estalviar aigua (tancar l’aixeta quan ens rentem les dents, utilitzar bé els botons de la cisterna…), que és molt important, com fer un jardí i un hort amb material reciclable i també

Tallers ecologia Llegeix més »

Tallers de teatre

Anar a l´Ateneu a fer un taller de Teatre ha estat una experiència fantàstica. Hem rigut  molt, portant a terme exercicis d’improvisació i expressió corporal i que han tret la nostra faceta més artística. A l´escola, dijous a la tarda, també estem fent un taller semblant, així que els alumnes de 4t ja som  actors

Tallers de teatre Llegeix més »

YOMO

El dimecres dia 27 els alumnes de 6è vam anar al YoMo: The Youth Mobile Festival. Vam participar en diferents tallers interactius de robòtica, tecnologia, ciència, programació, realitat augmentada, disseny 3D, matemàtiques, ciber seguretat, viedeojocs, etc.. Un munt d’exhibicions educatives i activitats pràctiques relacionades amb les STEAM.

YOMO Llegeix més »

Treballem amb Blue-Bots

Un curs més, quan arriba l’octubre, a l’escola  comencem a fer  tallers. El grup 5 de cicle mig vam començar a fer programació i robòtica amb les Blue-Bots. Hem estrenat dos tapissos i hem pogut superar nous reptes. Hem fet el nostre nom,  un recorregut per la tardor,  hem passejat per les cases del tres

Treballem amb Blue-Bots Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut