Jornada de la Pau
El dia 30 de gener a l’Escola Carles Buïgas vam celebrar el dia de la PAU. Vam fer un símbol de la PAU gegant amb tots els nens i nenes de l’escola al pati de dalt. Tots els nens de l’escola, des de p3 a 6è vam fer un Mannequin Challenge que després es va […]
Jornada de la Pau Llegeix més »










