Tallers ecologia

Aquesta setmana els alumnes de CM hem fet un taller amb l’ajuda d’unes monitores sobre ecologia. Ens han explicat i hem après com estalviar aigua (tancar l’aixeta quan ens rentem les dents, utilitzar bé els botons de la cisterna…), que és molt important, com fer un jardí i un hort amb material reciclable i també com fer un bon ús de l’energia (tancant els llums, fent un bon ús de la calefacció, de l’aire acondicionat…) Ens ho vam passar molt bé i hem après moltes coses!

3 comentaris a “Tallers ecologia”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut