Plantem mongetes

Amb el canvi lunar i l’augment de les temperatures, el Sr. Manolo ha vingut a la classe de 2n  i ens ha comentat que ja tocava plantar les mongetes. Ell ja tenia l’hort a punt, llaurat, i ben fertilitzat, nosaltres vam plantar les mongetes i després vam col·locar unes canyes perquè quan siguin grans trepin i no caiguin al terra. Segons els càlcul del Sr. Manolo dintre de 58 dies podrem fer ja la collita. Abans de vacances esperem recollir moltes mongetes!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut