Kilòmetres de solidaritat

Demà dimecres 22 de febrer celebrarem la cursa Kilòmetres de solidaritat al Camp Municipal de les Fontetes. Tot l’alumnat del centre, pares i mestres participarem en aquesta cursa  per recaptar diners per tal que els infants de països com Etiòpia, Níger, Burkina Faso tinguin aigua potable. l’ONG “Save the Children”  serà l’encarregada de portar a terme el projecte una vegada recollides totes les donacions dels diferents instituts i escoles que participen.

Durant algunes setmanes, a l’escola, hem estat treballant activitats associades a les diferents àrees del currículum relacionades amb aquest projecte, destacant principalment els valors  que contribueixin a la convivència, al respecte dels drets de les persones i a assoliment d’unes condicions de vida dignes per a tothom.

La mestra Mª Àngels responsable del projecte en una entrevista a Cerdanyola.Info explica com va neixer la idea al centre. Us deixem l’enllaç:  Noticia i àudio de l’entrevista.