Cursa solidària

Ahir dimecres vam celebrar la cursa Kilòmetres de solidaritat.  Va ser un dia molt especial per a tota la comunitat educativa de la nostra escola. Alumnes, pares i mestres van córrer per una causa solidària amb una alegria i un entusiasme espectacular.

La jornada va començar amb unes paraules de reconeixement i suport de l’alcalde de la localitat, el Sr Carles Escolà.

Van iniciar la cursa els més petits, a continuació els alumnes de primària, després els/les  mestres  i finalment les mares i els  pares. El matí se’ns va fer curt, tothom volia córrer més!!!.

Donem les gràcies a  l’Ajuntament de Cerdanyola  per deixar-nos  utilitzar les instal·lacions esportives i especialment al supermercat Bon Preu  per fer de patrocinador oferint-nos alguns dels seus productes  per recuperar una mica d’energia  després de la cursa.

Moltes gràcies a tots!!!

Us deixem també l’enllaç de la noticia publicada a Cerdanyola.info

1. Laura

Un dia ple d’emocions. És un luxe molt gran poder gaudir d’una ecperiència així i veure com del més petit al més gran s’implica en el projecte.