Arribada i pregó de S.M. el Rei Carnestoltes

Avui al matí els alumnes de sisè es van trobar amb el rei dels poca-soltes, S.M. el rei carnestoltes, i el van acompanyar fins al pati on van llegir el pregó. També ens han comunicat les consignes per anar escalfant el carnaval que celebrarem aquest divendres amb una rua pel barri.
Després van ballar tots una cançó molt divertida la “Madre Tierra” amb una coreografia espectacular dirigida per l’Alicia, la Roser i els alumnes de sisè.
Va ser molt divertit ballar tots plegats de  p-3 a sisè. Demà farem la cursa solidaria ” Kilòmetres de Solidaritat” i el divendres la rua. Visca el carnestoltes!!!  us deixem el Pregó