Carnaval 18

El divendres a la tarda la rua formada per alumnes de l’escola Carles Buïgas va omplir els carrers del barri de Canaletes. Acompanyats de moltes famílies  vam celebrar el carnaval a ritme de molt  bona  música.

I com ja es habitual, al final i per entrar en calor,  l’Ampa va preparar una deliciosa xocolatada.

Des de l’escola volem donar les gràcies als membres de l’AMPA i a l’ AMPA per la seva col·laboració en l’organització musical i en el control de seguretat al llarg de tot el recorregut. Va ser tot un èxit!!!