Sant Jordi a P-3
ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES LLUNES ENS MOSTREN LA ROSA I ALGUNA ALTRA FEINETA QUE HAN FET A CASA DURANT LA SETMANA DE SANT JORDI.
Sant Jordi a P-3 Llegeix més »
ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES LLUNES ENS MOSTREN LA ROSA I ALGUNA ALTRA FEINETA QUE HAN FET A CASA DURANT LA SETMANA DE SANT JORDI.
Sant Jordi a P-3 Llegeix més »
ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL US VOLEM ENSENYAR ELS NOSTRES PRECIOSOS DRACS. SÓN PACÍFICS, ELS AGRADA LLEGIR I DORMIR TRANQUILS. TAMBÉ VEUREU LES NOSTRES ROSES, ESTAN FETES AMB LES MANS I ELS PEUS DELS MÉS PETITS DE LA CASA. ESPEREM QUE US AGRADI!!
Els dracs d’educació infantil Llegeix més »
Aquest any ens ha tocat passar una diada de St. Jordi ben diferent. Tot i el confinament els nens i nenes del Carles Buïgas no volíem deixar passar aquest dia tan especial. Us hem preparat un vídeo on us ensenyem quin és el nostre llibre preferit i quin és l’adjectiu que millor el descriu. El
Sant Jordi confinat Llegeix més »
ELS COETS US ENVIEM UNA SORPRESA!!!
DESITGEM QUE US AGRADIU, UNA FORTA ABRAÇADA I MOLTS PETONS.
Els nenes i nenes de segon hem celebrat la mona confinats. Hem volgut compartir amb tots vosaltres, i en especial amb la nostra mestra, aquest dia tant especial. Molt bona Pasqua a tothom!!!
Celebrem la mona confinats Llegeix més »
La setmana passada es va celebrar el Carnaval a l’escola. La classe de les Llunes, com que per Carnaval tot s’hi val, va decidir omplir l’aula de colors de festa. Un matí, els infants van estar bufant confetti i observant el moviment dels trossets de paper sobre el mural. Va ser molt divertit!
Ahir vam rebre a l’escola una visita molt important! Va venir a visitar-nos el patge reial de sas majestats els reis d’orient. Vam poder parlar una miqueta amb ell i li vam donar les nostres cartes.
Avui els alumnes de P3, P4 i P5 hem fet cagar el nostre Tió. Com que l’havíem cuida’t molt bé i li havíem donat molt menjar ens ha fet una caca mooolt especial.
El Tió d’ educació infantil Llegeix més »
Ja fa un dies que el tió ha arribat a les classes de cicle inicial, durant aquest dies l’ hem alimentat i cuidat molt bé. Avui hem baixat a la classe de psicomotricitat i després de cantar li unes cançons ens ha cagat un munt de regals. Ens ha fet molta il·lusió!!! Gràcies Tió!!!
Els nens i nenes de la Classe del coets, un any més, ens han ofert cançons i poemes de Nadal. Ens hem entrenat molt bé i quan ja estaven preparats li vam recitar a tots els pares, avis, tiets i amics els nostres poemes. Amb aquesta activitat us volem desitjar molt bones festes a tothom!!!!