Dansa creativa

Aquesta setmana hem anat a l’Ateneu a fer dansa creativa amb la Mercè.
Havíem de pensar moviments amb les cames, els peus, els dits, els braços… amb tot el cos, i amb la música ens bellugàvem per l’espai.
Desprès per acabar ens hem fet massatges amb unes pilotes.
Ens ho hem passat molt bé!
Hem quedat contents i satisfets de la feina feta.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut