Aqua-lúdic Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 16 de juny de 2018 / Cicle Mitjà Portada / Ed. Física, projectes, Sortides Avui ens ha tocat a nosaltres! Els nens i les nenes de 3r. A hem anat a la piscina de Can Xarau. Hem fet jocs a l’aigua i ens ho hem passat molt bé! Ha sigut molt divertit!