Anem a la piscina
Els alumnes de tercer hem anat aquesta setmana a donar la benvinguda a l’estiu i al bon temps. Després d’haver-nos esforçat molt al llarg de tot l’any, ens hem guanyat una estoneta per refrescar-nos a la piscina del Xarau. Allí ens esperaven dos monitors que ens havien preparat unes activitats molt divertides. Hem passat un […]
Anem a la piscina Llegeix més »










