Ed. Física

Anem a la piscina

Els alumnes de tercer hem anat aquesta setmana a donar la benvinguda a l’estiu i al bon temps. Després d’haver-nos esforçat molt al llarg de tot l’any, ens hem guanyat una estoneta per refrescar-nos a la piscina del Xarau. Allí ens esperaven dos monitors que ens havien preparat unes activitats molt divertides. Hem passat un […]

Anem a la piscina Llegeix més »

Acrosport,

Des de la classe d’educació física hem treballat l’acrosport, que són figures corporals realitzades entre tots els components. Els alumnes de cinquè, hem estat capaços de fer creacions ben divertides. Hem treballat en equip i ens ho hem passat molt bé pensant i fent les figures.

Acrosport, Llegeix més »

1ª Cursa esportiva

Avui hem celebrant la 1ª Cursa Esportiva de l’escola Carles Buïgas al camp de futbol del Fontetes. Des de p-3 fins als més grans de 6è hem fet 4 proves  esportives: curses de relleu, circuit d’obstacles, salt de llargada i prova de velocitat. Hem participat amb molta il·lusió i hem gaudit de la companyia de

1ª Cursa esportiva Llegeix més »

Educació viària a 5è

Els alumnes de 5è, després d’haver rebut una sessió teòrica sobre Educació Viària, hem pogut posar en pràctica allò que hem après. Hem anat a practicar amb bicicletes les normes de circulació que hem de seguir per tal d’evitar accidents. Ha estat molt divertit !!!

Educació viària a 5è Llegeix més »

Aqua-lúdic

Avui ens ha tocat a nosaltres! Els nens i les nenes de 3r. A hem anat a la piscina de Can Xarau. Hem fet jocs a l’aigua i ens ho hem passat molt bé! Ha sigut molt divertit!

Aqua-lúdic Llegeix més »

Aqua-lúdic

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat avui a la piscina de Can Xarau a fer una activitat d’aqua-lúdic. Ha sigut molt divertit, hem fet jocs a l’aigua i desprès hem tornat cap a l’escola ben fresquets. Ens ho hem passat molt bé!!!!

Aqua-lúdic Llegeix més »

Cursa solidària

Per segon any consecutiu, alumnes, mestres, mares i pares vam córrer kilòmetres solidaris al camp de futbol de les Fontetes.  En aquesta segona edició van fer una cursa de relleus amb la finalitat obtenir fons per l’ ONG “Save the Children”,  que serà l’encarregada de portar a terme un projecte sobre la desnutrició infantil. Per la tarda van fer

Cursa solidària Llegeix més »

Trobada de dansa

El passat 19 de març, els alumnes de 3r vam participar per primera vegada a la Trobada de Dansa que es celebrava a Can Xarau. També van participar les escoles Turó de Guiera i Xarau. Cada escola havia après, prèviament, una dansa tradicional catalana i quan ens vam trobar la vam haver d’ensenyar als nens

Trobada de dansa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut