Sortides

Fundació Joan Miró

El passat dimecres 5 de febrer els coets i els planetes vam visitar la Fundació Joan Miró. Allà vam poder gaudir d’una visita guiada i vam poder observar els colors, les formes, petjades…que l’autor utilitza en les seves obres. Com a l’escola i a casa havíem treballat prèviament a en Joan Miró, els nens i […]

Fundació Joan Miró Llegeix més »

De la Masia al poble

El dijous passat els nens i les nenes de 4tB vam anar a fer un recorregut per Cerdanyola per conèixer com era fa gairebé 200 anys. Ens van explicar com eren les cases del poble i també les torres d’estiueig, el barri de Dalt i el barri de Baix, els primers carrers  que es van

De la Masia al poble Llegeix més »

Sortida Cacaolat

El dia 20 de novembre, els nens i les nenes de 3r i de 4t vam anar a visitar la fàbrica de “Cacaolat” a Santa Coloma. Va ser molt interesant i vam aprendre molt de com és la planta del cacau, i de com a partir de les primeres matèries de cacau i llet elaboren 

Sortida Cacaolat Llegeix més »

Sortida Cosmocaixa

El passat dimarts 12 de novembre les nenes i els nens de P4 i P5 van poder gaudir de les activitats proposades per CosmoCaixa, anomenades Click (p4) i Planetari bombolla (p5) Click El Click és un espai pensat per introduir als nens i nenes en el món de la ciència, han pogut veure a través

Sortida Cosmocaixa Llegeix més »

La Font dels Castanyers

El passat dia 15 de novembre els alumnes de 1r i 2n vam anar d´excursió a la Font de can Lloses, també li diem la Font dels Castanyers, a Collserola. Vam anar caminant, i des de la nostra escola hi ha uns 8 Km! Va ser un dia genial, observant la natura a la tardor,

La Font dels Castanyers Llegeix més »

Dansa Creativa

Els nens i les nenes de primer vam anar a fer l’activitat de Dansa Creativa a l’Ateneu. Ens van agradar molt les feines que ens feia fer la Mercè: en rotllana amb les diferents parts del cos,  de peu o a terra, … També vam ballar amb una corda i finalment entre tots vam fer

Dansa Creativa Llegeix més »

La masia de Can Deu

El passat divendres els alumnes de 3r i 4t vam anar a la Masia de Can Deu. Vam fer dos tallers: els nens de 3r un per a conèixer el procés tradicional d’elaboració del pa i els de 4t un altre per a conèixer el procés tradicional d’elaboració de l’oli. Ens van explicar les feines

La masia de Can Deu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut