Bones Festes!!

Benvolgudes famílies,

Finalitza el primer trimestre d’aquest curs tan atípic i, malgrat les circumstàncies, hem aconseguit que els nens i nenes de la nostra escola hagin pogut adaptar-se amb èxit a aquesta “nova realitat”.

Els felicitem, un cop més per la seva capacitat d’adaptació i per posar-nos més fàcil allò que semblava tan difícil.

Volem donar-vos les gràcies també a  les famílies per la vostra col·laboració en  respectar l’organització i les mesures necessàries per afavorir el bon funcionament en el dia a dia a l’escola.

Ens acomiadament fins l’11 de gener amb un regalet que els vostres infants us han preparat juntament amb l’esforç, estima  i  professionalitat de l’equip docent de l’Ignasi.

Bones vacances i cuideu-vos molt!!

Escola Ignasi Iglesias

☃CONCERT D’ HIVERN de P3, P4 i P5☃

❄CONCERT D’ HIVERN  de 1r i 2n❄

🌠CONCERT D’ HIVERN de 3r i 4t🌠

⛄CONCERT D’ HIVERN de 5è i 6è⛄

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut