Bones Festes!!

Benvolgudes famílies, Finalitza el primer trimestre d’aquest curs tan atípic i, malgrat les circumstàncies, hem aconseguit que els nens i nenes de la nostra escola hagin pogut adaptar-se amb èxit a aquesta “nova realitat”. Els felicitem, un cop més per la seva capacitat d’adaptació i per posar-nos més fàcil allò que semblava tan difícil. Volem […]

Bones Festes!! Llegeix més »