hivern

Concert d’Hivern 2025-2026

El darrer dimarts 16 de desembre vam fer a l’escola el Concert d’Hivern i, un any més, va ser tot un èxit. Donem l’enhorabona a tots els nens i nenes de l’escola pel seu esforç i aprofitem per desitjar-vos molt bones festes! Podeu veure el concert accedint a la GALERIA D’IMATGES.  

Concert d’Hivern 2025-2026 Llegeix més »

Bones Festes!!

Benvolgudes famílies, Finalitza el primer trimestre d’aquest curs tan atípic i, malgrat les circumstàncies, hem aconseguit que els nens i nenes de la nostra escola hagin pogut adaptar-se amb èxit a aquesta “nova realitat”. Els felicitem, un cop més per la seva capacitat d’adaptació i per posar-nos més fàcil allò que semblava tan difícil. Volem

Bones Festes!! Llegeix més »

CI L’hivern màgic

Ara que tot just arriba l’hivern els nens  i les nenes de cicle inicial hem gaudit plegats de molts moments màgics. A continuación us detallem i us afegim el plec de fotografíes que que hem anat recollint. El Tió: Una tarda els nens i nenes de segon vam rebre una carta demanant ajuda: era el

CI L’hivern màgic Llegeix més »

2n Carta als Reis

A segon vam escriure la carta als Reis demanat dues joguines i un desig per tothom i les tutores els hi van fer arribar i quina gran sorpresa quan hem rebut les seves contestacions. Podeu veure totes les fotos clicant a la següent foto.  

2n Carta als Reis Llegeix més »

CONCERT D’ HIVERN

Ja podeu veure les fotos del concert d’ hivern que vam fer el darrer 19 de desembre a l’ escola. Accediu a les galeries de cada cicle per veure-les. GALERIA P3 P4 i P5 GALERIA 1r i 2n GALERIA 3r i 4t GALERIA 5è i 6è

CONCERT D’ HIVERN Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut