20N. Dia Universal dels Drets dels Infants

El 20 de novembre es celebra la commemoració de la Convenció dels Drets de l’Infant.

A l’escola hem realitzat un seguit d’activitats durant tota la setmana, prenent com a punt de partida la proposta que va arribar a l’escola mitjançant  les nostres representants de 6è del Consell d’Infants de Cornellà, òrgan de participació infantil de la ciutat.

Les propostes d’enguany estaven relacionades amb el desenvolupament sostenible vinculat al medi ambient, ja que els nens i les nenes tenen dret a viure en un medi ambient saludable i no contaminat.

Cliqueu la imatge i veureu les activitats que s’ han dut a terme al centre.