CASTANYADA ’21

El passat 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Encara no la podem celebrar com d’ altres anys però dins de les nostres possibilitats, vam poder gaudir d’un dia especial amb manualitats relacionades amb la festa i la tardor; i amb danses que vam preparar a l’àrea de música.

El dia va començar amb les manualitats. Cada tutora o tutor va explicar com es feia i després l’alumnat amb les directrius donades i la seva inspiració va crear unes petites obres d’art que tenim exposades en el vestíbul de l’escola.

P3 –Estampacions amb lletres que formava la paraula TARDOR

P4 – Silueta amb forma de fulla d’arbre que van omplir amb trossos de fulles reals.

P5 – Bolets de plastilina.

1r i 2n – Decoració de moniatos.

3r – Castanyera feta  amb un  rotllo de paper higiènic.

4t – Decoració de pinyes amb purpurina i goma EVA.

5è – Collage utilitzant elements de la natura.

6è – Creació d’un arbre amb paper de cartró.

Ens ho vam passar la mar de bé!

Per veure les fotos i els videos cliqueu la imatge i accedireu a la galeria.

Desitgem que passéssiu una molt bona Castanyada!