6è. Dia Internacional de la Infància

Com sabeu, el passat 20 de novembre es va celebrar el Dia Internacional de la Infància, convenció adoptada per part de les Nacions Unides l’any 1989.

Des del Consell d’Infants de Cornellà, òrgan de participació infantil de la ciutat, ens vam adherir a participar en una de les propostes d’UNICEF relacionada amb la sostenibilitat i el medi ambient.

Tenint en compte la temàtica de “la cura i el respecte pel medi ambient per tal que totes les persones puguem gaudir d’una vida sana i sostenible”, els infants de sisè, vam elaborar una sèrie de manualitats amb material reciclat que van anar portant al llarg de la setmana. Es tracta d’unes maquetes i uns nius que hem aprofitat per fer una exposició al vestíbul de l’escola amb la finalitat de compartir-ho i fer-ho extensiu a tot l’alumnat.  Més endavant, aprofitarem aquests nius i els penjarem als arbres del pati.

Paral·lelament, des de l’àrea d’educació en valors, tot el cicle estem elaborant unes fulles amb diferents compromisos per tal de contribuir i millorar el medi ambient.

Entreu a la GALERIA d’ imatges i podreu veure les fotos de les maquetes.