Tones and I – Dance Monkey Challenge

Stay at home but do some English!

Aquí tenim la primera cançó! Esperem que us agradi aquest repte i participeu la gran majoria de vosaltres.

Recordeu de posar el nom de l’alumne, classe i percentatge que heu fet!

Aquí teniu l’enllaç: Tones and I – Dance Monkey

 

Molta sort a tots!

26 comentaris a “Tones and I – Dance Monkey Challenge”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut