Tones and I – Dance Monkey Challenge

Stay at home but do some English! Aquí tenim la primera cançó! Esperem que us agradi aquest repte i participeu la gran majoria de vosaltres. Recordeu de posar el nom de l’alumne, classe i percentatge que heu fet! Aquí teniu l’enllaç: Tones and I – Dance Monkey   Molta sort a tots!

Tones and I – Dance Monkey Challenge Llegeix més »