Stay at home – English Challenge

Bon dia a tothom!

Aquesta setmana, per part dels mestres d’Anglès de l’escola, hem posat en marxa aquets reptes musicals. Us convidem a que tots participeu, i que no només ho facin els nens, sinó que sigui una activitat familiar.

Sempre cantem cançons en anglès, però realment sabem el que diuen? Aquest serà el nostre repte, omplir els forats de la lletra de la cançó o posar en ordre les paraules per formar la frase correcte. Un consell que us donem és que escolteu la cançó abans de fer el repte ja que així anireu parant atenció a la lletra.

Les cançons triades són força populars per la canallada així que moltes vegades s’ha de confiar en el seu criteri, ja que escolten aquestes cançons tot el dia!

Per fer aquesta activitat, haureu de clicar a l’enllaç que us dirigirà a una pàgina web. I quan cliqueu al play ja començareu el repte. No us amoïneu per les preguntes perquè sortiran soles així que heu d’estar ben atents a la lletra de la cançó, ja que les preguntes van en referència al que diuen la cançó. Si no heu escoltat bé, podeu tornar a repetir el tros de la cançó clicant a la fletxa estil repetició. I quan contesteu si no segueix la cançó heu de prémer a la fletxa blava.

Us animem a que feu aquests reptes musicals i que escriviu el nom de l’alumnat, la classe i el percentatge que heu fet!

Molta sort a tots,

Mestres d’Anglès de l’Escola Ignasi Iglesias