festa

Graduació I5 – Curs 22/23

El passat dilluns 29 de maig vam presenciar la graduació del nostre I5 de l’escola. Va ser un acte molt bonic, on l’alumnat ens va regalar un ball molt espectacular i després les mestres d’I5, la Rocio (I5 A) i la Tere (I5 B), els van fer entrega d’un petit record de la seva etapa […]

Graduació I5 – Curs 22/23 Llegeix més »

CASTANYADA ’21

El passat 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Encara no la podem celebrar com d’ altres anys però dins de les nostres possibilitats, vam poder gaudir d’un dia especial amb manualitats relacionades amb la festa i la tardor; i amb danses que vam preparar a l’àrea de música. El dia va començar amb les manualitats.

CASTANYADA ’21 Llegeix més »

CARNAVAL 2019

El passat divendres 1 de març, la festa va arribar a l’escola amb una gran desfilada de Carnaval, on vam poder lluir totes les disfresses. Si voleu veure totes les imatges cliqueu a la foto. Esperem que les gaudiu!

CARNAVAL 2019 Llegeix més »

Carnestoltes

Molts cartells a l’escola anunciaven la seva arribada i per fi el tenim aquí!  El Carnestoltes ja és amb nosaltres i amb tots els estris i instruments que han dut els infants la rebuda no ha pogut ser més sorollosa! Després de la magnífica lectura del pregó duta a terme per els nens i nenes

Carnestoltes Llegeix més »

P3. La Castanyada

Mireu com hem fet de cuiners preparant els panellets i què bé que ens ho hem passat ballant i cantant les cançons de la castanyada! Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos. A continuació us deixem l’enllaç de la cançó “La rumba de les castanyes” per si la voleu cantar a casa.

P3. La Castanyada Llegeix més »

22 JUNY. FESTA DE L’AIGUA

22 DE JUNY FESTA FI DE CURS ! Celebrem-ho, arriba l’estiu (esperem…) i les vacances, els nostres petits es mereixen gaudir, vine a la festa de l’aigua el proper 22 de juny a les 16:45, inflables acuatics, festa de l’escuma….no t’oblidis la pistola d’aigua us esperem!  

22 JUNY. FESTA DE L’AIGUA Llegeix més »

P5. Festa de l’aigua

Avui els nens i nenes de P5 hem gaudit de la festa de l’aigua. Ens hem remullat de dalt a baix tots plegats, hem prés el sol, jugat a les cartes… ha estat molt divertit. Entreu i cliqueu a la imatge per veure totes les fotos…

P5. Festa de l’aigua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut