Programa concert de Nadal i Nadala col·lectiva 2016.

Ens agrada compartir aquestes dates amb tots vosaltres i per aquest motiu enguany us proposem cantar tots plegats una cançó. Si voleu participar podeu venir al pati de l’escola el dimecres 21 de desembre a les 15:45h on ens trobarem tota la comunitat educativa (alumnes, pares, mestres, personal del centre, etc) per gaudir d’uns moments ben especials amb l’Al·leluia de Leonard Cohen.… Llegeix més»

2na fracció colònies 2017.

Recordeu que el proper divendres 9/12/16 finalitza la 2na fracció de les colònies 2017. Un cop tancat el caixer s’efectuaran les reserves de les cases de colònies. Per qualsevol tipus de consulta i/o aclariment podeu dirigir-vos als tutors/es i/o passar per la direcció del centre.… Llegeix més»

FIC. “L’escola del segle XXI: un nou paradigma educatiu.” Ampliem la mirada amb Carles Parellada Enrich.

El proper dimarts 13 de desembre a partir de les 16:30 a la biblioteca Joana Raspall de l’escola, realitzarem una nova sessió de la FIC (Formació interna de centre). Aquest curs focalitzem la mirada en les metodologies d’enfocament globalitzat. La sessió serà impartida per en Carles Parellada Enrich i sota el títol “L’escola del segle XXI: un nou paradigma eductiu. Ampliem la mirada”. … Llegeix més»

FIC: Compartim experiències amb l’escola dels Encants de Barcelona.

Compartim experiències amb l’Imma Serrano de l’escola dels Encants de Barcelona. L’Imma és una mestra i actriu, entusiasta i optimista. Actualment està engrescada a l’Escola dels Encants, Una escola centrada en l’infant, on mitjançant els ambients d’aprenentatge van construint plegats el seu procés d’aprenentatge. Creant xarxa, perquè compartint tots guanyem.… Llegeix més»

Els de 3r visitem la Ciutadella Ibèrica de Calafell

La Ciutadella ibèrica de Calafell és un dels jaciments més singulars del nostre país. La seva reconstrucció in situ la converteix en un recinte idoni per conèixer i interpretar com vivien els ibers.
Hem realitzat dues activitats:
Els Oficis dels Ibers: Recorrent els carrers de la Ciutadella… Llegeix més»

Play with adjectives

5th and 6th graders are studying the Wizard of Oz and we met a lot of characters: Hammer-heads, Munchkins and the Witcches! To describe the characters we need adjectives.
We play a game in the class to learn the adjectives (Quizlet). Now you can play at… Llegeix més»