El alumnes de 1r guanyen el premi TAS

L’Institut de Gurb guanyador de la proposta per promeure els hàbits saludables del programa TAS de la Fundació Alícia

L’INSTITUT DE GURB, GUANYADOR DE LA PROPOSTA PER PROMOURE ELS HÀBITS SALUDABLES DEL PROGRAMA TAS

Publicat el 19 de juliol de 2017

El programa TAS (Tu i Alícia per la Salut), impulsat per la Fundació Alícia amb la col·laboració de la Fundació Mondelēz International, ha premiat als alumnes d’ESO de l’Institut de Gurb (Osona) per la seva inventiva perpromoure els hàbits saludables. Els alumnes van crear una cançó per fomentar l’alimentació sana i l’activitat física.

El jurat, format per nutricionistes, cuiners i professors de secundària, ha destacat l’originalitat de la proposta. Batejada amb el títol Enganxa‘t a una vida saludable, es tracta d’una adaptació de la cançó Hello summer de Rammez. Altament reconeguda pels adolescents, el jurat ha valorat molt positivament que s’hagi optat per transmetre el missatge a través de l’adaptació d’aquesta cançó.

El concurs premiava la millor proposta per promoure els hàbits saludables. Havia d’estar elaborada aquest curs 2016-2017 pels alumnes a partir dels materials i recursos que ofereix la plataforma pedagògica delprograma TAS.

El premi serà entregat a la tardor. Consisteix en un equip complet d’utensilis de cuina, que serà entregat a l’escola osonenca amb l’objectiu que els alumnes puguin continuar desenvolupant tallers d’alimentació saludable.

Aules d’ESO del mateix centre escolar de Gurb, de l’Escola Diocesana de Navàs (Bages), de l’Institut Enric Borràs de Badalona i del Col·legi Montessori Palau de Girona, han estat les propostes finalistes del concurs.

El programa TAS, que enguany ha arribat a la seva sisena edició, promou els hàbits de vida saludable dels alumnes a través de la cuina i el foment de l’activitat física. A nivell de tot l’estat, el programa TAS ja compta amb més de30.000 beneficiaris directes i indirectes des del 2011.