24a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós “l’Esport, un gest per la pau”- 2r Cros Escolar Adel Mechaal

El dijous 9 de novembre de 2017 l’Ajuntament de Palamós a través del Departament d’Esports va organitzar amb la col·laboració dels centres escolars de la vila la 24a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós “l’Esport, un gest per la pau”-  2r Cros Escolar Adel Mechaal.

Les baixes temperatures registrades al matí no van impedir que els 1.786 escolars, d’edats compreses d’entre 5 a 17 anys,  de tots els  centres escolars de la vila:   Vedruna, la Salle, Vila-romà, La Vila,   INS Palamós i   CEE   Els Àngels hi participessin d’una matinal esportiva a l’aire lliure dins un entorn immillorable.

El passeig del Mar de Palamós va ser el punt de trobada, a partir de les 8.40 h i fins a les 12 h, per desenvolupar les  curses programades, un total de vint amb  amb  tres circuits ben diferenciats  segons les categories participants (femení i masculí) :  caganius, per a infants de 5 anys; prebenjamí; benjamí; aleví; infantil, cadet i juvenil. Segons la categoria participant s’establia  el tipus de circuit a realitzar :  circuit “A” de 200 metres, “B” de 500 i. “C” de 900 metres.

A la finalització de cada cursa  se’ls va obsequiar a tots els nens/es i joves participants amb un lot de productes,  a més de l’atorgament d’una medalla commemorativa per als participants de les categories de caganius i prebenjamí;  i trofeu per als tres primers/res classificats/des       de  les     categories benjamí, aleví, infantil , cadet i juvenil  , i medalla del quart al desè classificat de cada categoria.

Va haver  dues entregues de premis :  la primera ,   a les 9.45 h,  per les (6) categories: juvenil, cadet i infantil (masculí i femení) ; la segona,  a les 11.50 h,  per les (8) categories benjamí i aleví  (per any , i masculí i femení), les quals van a càrrec de l’alcalde de la vila,  Lluís Puig i el regidor d’Esports, Joan Barba i de l’atleta palamosí internacional, Adel Mechal.

Adel Mechaal va tornar ahir a un escenari molt especial per a ell, concretament, al lloc on va començar a despuntar en l’esport de l’atletisme. En la primera edició del Cros Escolar Adel Mechaal, celebrada l’any passat, l’esportista més mediàtic de la vila hi va ser present i ahir, tampoc va faltar a la cita per donar suport als futurs atletes palamosins. Des que l’esportista va fer el pas i es va dedicar al 100% a l’atletisme, cada vegada és més difícil veure’l per Palamós. Però, ahir va fer una excepció i es va apropar a un lloc molt significatiu per a ell: el passeig del Mar, rebent de mans de l’alcalde de la vila i del regidor d’Esports,  el cartell ennunciador del Cros emmarcat i un trofeu commemoratiu d’aquest cros . L’Adel no va parar de signar autògrafs  i de fer-se fotografies amb tots els nens i les nenes assistents que van voler endur-se’n un bon record  d’aquest Cros .

Des del Departament d’Esports agrair, com sempre, la col·laboració rebuda per part de tots els patrocinadors i col·laboradors, així com la implicació dels centres escolars de la vila envers l’èxit assolit en la 24a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós “l’Esport, un gest per la pau”-  2n Cros Escolar Adel Mechaal.

Al web de l’Ajuntament de Palamós, al portal d’interès Esports , podeu trobar la memòria esportiva , la  participació, les classificacions, així com enregistraments fotogràfics i un audiovisual d’aquesta matinal esportiva.

Us detallo l’enllaç  : http://www.palamos.cat/palamos/ajuntament/punts.aspx?punt=p01

Aprofito l’avinentesa per enviar-vos una salutació ben cordial !!!