PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Important:

L’alumnat que cursa estudis d’ESO al nostre centre i que desitgi continuar els estudis de Batxillerat a l’institut no cal que faci preeinscripció.

Preinscripció (només alumnes nous al centre)

• Presentació de sol·licituds: del 27 de maig al 3 de juny de 2020, ambdós inclosos
  • Presentació de documentació: fins al 4 de juny de 2020.
  • Tràmits i procediments:
    •  Omplir la sol·licitud i enviar les dades. El codi de l’INS Marta Mata és 43010347. Accés a la presentació telemática.
    • Enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada al  correu del centre e3010347@xtec.cat. Poseu a Assumpte:  PREINSCRIPCIÓ BAT 2020 i el nom del vostre fill/a: Consulta de la documentació necessària.
    • Una vegada el centre ha rebut el resguard i la documentació, us enviarà un mail de confirmació de rebuda on us indicarà si tota la documentació és correcta. El mail s’enviarà com a resposta a la direcció de correu electrònic des de la qual ens heu fet arribar la documentació.

En cas de no poder presentar el resguard i la documentació de manera telemàtica, cal demanar cita prèvia al centre trucant al telèfon 977353242 (en horari de 9 a 13h) o per internet a cita prèvia.

CALENDARI:

Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 15 de juny de 2020

Presentació de reclamacions: del 16 al 18 de juny de 2020

Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 22 de juny de 2020

Sorteig del número de desempat: 23 de juny de 2020, a les 11 hores

Llista ordenada definitiva: 26 de juny de 2020

Oferta final de places escolars: 7 de juliol de 2020

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Per a més informació consulteu la web del Departament d’educació o escriviu un correu electrònic al e3010347@xtec.cat