Visita dels alumnes de l’Escola Voramar

Avui també hem gaudit de la visita d’alumnes de sisè de primària al nostre centre, això s’està convertint en un costum, cada dia els tenim per aquí,i ens agrada molt veure’ls. Avui tocava uns altres veïns, els de l’Escola Voramar. Han passat una bona estona amb el teatre en anglès del grup de 2n de ESO (que ho fan súper bé i parlen com a veritables nadius British), també han fet els polímers, els peixos, les endevinalles i han vist com funcionen els nostres robots programats i mostrats pels mateixos alumnes de segon i tercer.