ESQUIADA!!

Que bé que s’ho han passat un grup d’alumnes i professors privilegiats! Han anat d’esquiada a l’estació de Port del Comte, al Solsonès, un complex de caràcter familiar, amb pistes amples i amb pendents per a tots els nivells;  allà, davant d’un paisatge de somni, amb les muntanyes ben pintades de neu, i amb només el soroll de riures i felicitat, 72 alumnes de segon i tercer de ESO han practicat esquí alpí de nivell amb el suport de monitors, i han gaudit força de la neu i de l’esport… potser no han dormit massa, però  ens sembla que això no els ha importat gaire, han xalat de dia i de nit.

dav