PICALLETRES

Avui, les nostres  intel·ligentíssimes alumnes de tercer d’ESO, han participat al Concurs Pica lletres de Tarragona.  Tant l’equip A, compost per les magnífiques alumnes Ksenia Saprounova, Nicole Verhaeren i Ariadne Dylong; com l’equip B, amb les incomparables Ana Maria Mihae Ghita, Zlata Meleshko i Ruth Masip, han estat imbatibles guanyant  i superant els equips dels col·legis La Salle i Sant Joan, respectivament.  Els donem la enhorabona i els desitgem que demà continuin amb la seva ratxa de victòries.

EMISSIONS CONCURS PICA LLETRES (TAC 12)

Diumenge 23 de maig 21’30 h  Equip Institut Marta Mata A
Dissabte 29 de maig 21’30 h  Equip Institut  Marta Mata B