SANT JORDI 2024

Fotos del lliurament de premis Sant Jordi 2024.

Com cada any, hem celebrat el dia de Sant Jordi a l’Institut d’una manera especial. Aquest dia hem organitzat recitals literaris a la biblioteca per a l’alumnat de 1r d’ESO, al gimnàs per a l’alumnat d’aula d’acollida i una activitat de contacontes en francès per a l’alumnat de primer cicle d’ESO i els nostres companys ERASMUS.

Hem lliurat els premis literaris de Sant Jordi als millors treballs escrits de l’alumnat en totes les llengües estrangeres que s’estudien a l’institut: català, castellà, anglès, alemany i francès. Ha estat tot un èxit, el jurat ho ha tingut molt complicat i s’han donat a més dels premis (diploma, rosa i llibre) una menció amb diploma per als finalistes.

Una de les activitats més emotives ha estat el lliurament de premis del certamen literari Marta Arbolí, per a premiar els escrits de l’alumnat d’aula d’acollida de l’institut. Sempre et recordarem Marta!!

A més, hem recuperat la tradició de la venda de roses al carrer, que handut a terme l’alumnat de 3r d’ESO per tal de recaptar fons per al viatge de fi detapa. Ha estat una diada plena d’emcions i il·lusions!