GUANYADORES DEL CONCURS “L’INSTITUT EMPRÈN”

Ahir els alumnes de 1r de batxillerat social que cursen la matèria d’economia de l’empresa I, van assistir al lliurament de premis de la 10è edició del  concurs  “L’institut emprèn”   que patrocina l’ajuntament de Salou per promoure l’emprenedoria i la creativitat entre els joves, proposant-los la invenció de nous productes i la elaboració d’un projecte empresarial.

Enguany el nostre institut ha guanyat el primer premi al projecte més innovador “Eco Roll” de l’alumna Lídia Yagüe i el 2n premi al projecte més ben treballat a “Quick Rolls” de la Noura El Bouchtaoui.  Moltes felicitats a les nostres dues flamants premiades, emprenedores de futur, i també felicitats a la seva professora, l’Estefania Muñozo, que les ha sabut motivar i preparar per a aquest èxit.

Agraïm l’Ajuntament la placa lliurada a l’Institut amb motiu del desè aniversari del concurs i l’animem a complir deu anys més.