A POLÒNIA D’ERASMUS

Aquesta setmana es duu a terme la primera mobilitat del projecte ERASMUS+  “Live life, give life” que subvenciona la Unió Europea. Ha estat a Polònia, concretament a la ciutat de Chorzów,  on un grup de vuit alumnes i dues profesores del Marta Mata compartiran experiències al voltant de la donació d’òrgans i els  transplantaments amb  estudiants polonesos, italians i turcs. Més endavant, al llarg de dos cursos, altres grups d’alumnes visitaran Itàlia i Turquia i  també rebrem la visita dels grups Erasmus a Salou. Tot plegat una oportunitat única de treballar en xarxa i practicar idiomas.