Dia Mundial de l’Activitat física i esport i joc

El dia 6 d’abril celebrem el dia Mundial de l’activitat física / esport i joc, és per això que el nostre Institut, en col·laboració amb l’Ajuntament de Salou, ha organitzat la setmana de l’Educació Física per a l’alumnat d’ESO. Dimarts 6 participa 3r d’ESO, dimecres 7, 4t, dijous 9, 1r i finalment, divendres 9, 2n.

Podem veure en les fotografies com van gaudir els alumnes de 4t, ahir a les magnífiques instal·lacions del Camp de Futbol de Salou, d’un dia dedicat a l’esport i a gaudir de l’aire lliure i d’activitats molt saludables: no hi ha millor manera de tornar de les vacances!

Entitats col·laboradores:

Ajuntament de Salou, Club de volei Salou, Club de bàsquet Salou, Costa Daurada CF, Ftt Salou, Salou Academia de Rugby, Federació catalana de golf, Patins sobre rodes 2.0, Ball de bastons de Salou.

Moltes gràcies a tots!!!