Día internacional de l’aigua

“Sempre ens trobarem a nosaltres mateixos en el mar”                         (E.E Cummings)

Al nostre Institut, per celebrar el dia internacional de l’aigua, hem volgut cridar l’atenció sobre el mar i com de malament ho estem tractant amb els residus plàstics que llancem sense control a les aigües blaves que ens donen vida.  Esperem haver pogut conscienciar una mica a tots els alumnes i professors, amb aquest mural tan artístic realitzat pels alumnes de 4t de ESO,que ens fa pensar en la nostra responsabilitat per mantenir i preservar la natura, que és el regal més valuós que tenim a les nostres vides.