CLUB DE LECTURA

Enguany, al curs 2017-2018 hem estrenat a l´institut un club de lectura per a alumnes.

El club ha començat l’octubre i acaba el juny, i ens reunim una mitjana d’un cop al mes, els divendres, per a comentar el llibre escollit pels assistents.
Els llibres escollits i llegits han estat: Carry de Stephen KIng, Cómo me convertí en popular de Maya Van Wagenen. El proper serà Les metamorfosis d’Ovidi.
L’objectiu d’aquest club es crear un ambient distès on es pugui parlar lliurement de les obres seleccionades, fomentant així el gust per la lectura entre  els adolescents.
Els alumnes hi assisteixen i participen d’una manera completament voluntària.