VISITEM L’INSTITUT GOETHE A BARCELONA

Els alumnes d’alemany de primer de Batxillerat han visitat el dia 15 de maig l’institut Goethe de Barcelona. (Institució que promou, divulga i promociona el coneixement de la llengua i cultura alemanyes a fora de les seves fronteres). A llí van realitzar una visita a la biblioteca per conèixer els materials dels que disposen els estudiants de llengua alemanya. A més, van participar en una gimcana en alemany sobre la biblioteca, que van saber resoldre perfectament i de forma autònoma. Els nostres alumnes van rebre les felicitacions del Goethe Institut, per la seva competència lingüística.