BROSSA POLIÈDRIC A LA BIBLIOTECA DE SALOU

L’alumnat de 4t de la ESO va assistir dijous 24 i divendres 25 d’octubre a l’exposició “Brossa polièdric” que arriba a la Biblioteca Pública de Salou en el marc de la celebració del centenari del naixement del poeta, dramaturg i artista escènic, Joan Brossa. L’exposició vol contribuir a divulgar la trajectòria del dramaturg Joan Brossa, una figura polifacètica i prolífica considerada el poeta d’avantguarda català més important del segle XX.

Es tracta d’una exposició de caire divulgatiu sobre la vida i l’obra de Joan Brossa, que pretén acostar la creació del poeta al visitant per tal d’ajudar-lo a conèixer l’artista; el context històric en què va viure; què caracteritza la poesia brossiana i la vigència de la seva obra visual. Una exposició que ha brindat als nostres alumnes la possibilitat de conèixer al poeta i aquest moviment literari d’una manera més lúdica en format de descoberta!