ALUMNES DEL MARTA MATA PARTICIPANTS AL RETOTECH: PROGRAMACIÓ ROBÒTICA

Us presentem l’entrada al blog de la pàgina d’Endesa del projecte Retotech parlant sobre la participació dels alumnes al projecte.
Aquest és l’enllaç:

Retotech INS Marta Mata (Salou)

La tecnologia ha avançat a passos gegantins en els últims anys, i cada vegada són més els joves que s’interessen per aprendre programació i robòtica. És per això que no és estrany que esdeveniments com Retotech hagin pres tanta rellevància en el món educatiu.

Aquest any, un grup d’alumnes de l’institut Marta Mata ha decidit participar en Retotech. Tot i que alguns d’ells ja tenien experiència en programació i robòtica, per a la majoria era la primera vegada que s’enfrontaven a un repte d’aquesta magnitud.

Aquestes setmanes de primer contacte, no només es tractava de dissenyar un bon robot, sinó de superar diferents desafiaments. Els estudiants van haver d’aprendre programació perquè el seu projecte realitzés tasques, com sortir-se’n d’obstacles, recollir objectes o realitzar moviments precisos.

Per als alumnes, participar en Retotech és una experiència molt enriquidora. Estan aprenent molt sobre robòtica i programació, però també sobre treball en equip, perseverança i dedicació. A més, tenen l’oportunitat de conèixer altres estudiants apassionats per la tecnologia i compartir experiències i coneixements.