SORTIDA DE LA MATÈRIA DE LLENGUA CASTELLANA AMB ELS ALUMNES DE 4t C

El proppassat dijous, la classe de 4rt ESO C va fer una sortida organitzada pel Departament de Llengües, de la matèria de castellà. La sortida va comptar amb diversos objectius que es van complir.
El primer objectiu era tancar la unitat “Foro de debate”, realitzant els debats finals en un entorn més motivador.
El segon objectiu era obrir la següent unitat, basada en la poesia, amb la lectura de La canción del pirata de Espronceda davant del mar. D’aquesta manera l’alumnat va poder entendre millor l’ús de certs recursos literaris, com ara l’al·literació, així com la filiació romàntica del poema.