SORTIDA AL BOSC DE LA MARQUESA

El passat divendres 10 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar la sortida al Bosc de la Marquesa (Tarragona), una sortida lúdica i de convivència, organitzada pels departaments: Humanístic i d’Arts, conjuntament amb els tutors de 1r d’ESO, i que ha comptat amb el finançament del Consell Comarcal del Tarragonès. L’alumnat va caminar per aquest espai natural protegit, tot realitzant un itinerari per conèixer la protecció de la flora i la fauna, i l’emplaçament del possible port de la pedrera romana del Mèdol. A més, la sortida va potenciar el coneixement mutu de l’alumnat, tot participant de diversos jocs a la platja de la Punta de la Móra. El temps va acompanyar i tothom va gaudir-ne força.