PROJECTE DE TREBALL COOPERATIU L’ANTIC EGIPTE I MESOPOTÀMIA

Els alumnes de 1r d’ESO han treballat el tema de Mesopotàmia i l’Antic Egipte d’una forma diferent.

A partir del treball cooperatiu han realitzat un conjunt de maquetes fantàstiques sobre les piràmides d’Egipte. Aquestes estaven repletes d’informació que després han utilitzat per explicar el tema als altres alumnes, els quals han valorat cadascun dels treballs. Finalment hem demostrat el que hem après a través d’un examen grupal amb el mòbil, on cada grup ha arribat als acords corresponents per respondre satisfactòriament les preguntes.

Tots els alumnes han après a treballar en grup, amb gent diferent, a ajudar-se, a debatre i a arribar a acords, etc. I a la vegada s’han introduït dintre del món egipci a través dels seus déus, l’escriptura, les creences i la seva societat.