Els alumnes de Batxillerat experimenten amb la física al MNACTEC
El passat 7 de febrer, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat científic van visitar el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) a Terrassa, per participar en dos tallers didàctics sobre física. Els estudiants de 1r de Batxillerat van endinsar-se en la física experimental de principis del segle XX […]
Els alumnes de Batxillerat experimenten amb la física al MNACTEC Llegeix més »





