50 ANYS DE QUÍMICA A TARRAGONA

El 6 de maig va tenir lloc la celebració dels 50 anys dels estudis de Química a Tarragona. La URV va voler reconèixer les Escoles de Primària i centres d’ensenyament secundari que col·laboren habitualment amb la Facultat de Química, participant al programa Fem Recerca! als premis de recerca en Química, o en projectes com el de Científiques: passat i present, àlbum de  cromos de la Taula Periòdica o, concurs de cristal·lització, entre d’altres.

El nostre institut va rebre un d’aquests reconeixements, que va ser recollit per la Rosa Boix, professora de química del centre. Dins  l’acte hi va haver l’actuació músical de l’Erney Acosat, pianista de prestigi i antic alumne del Marta Mata.

Volem agrair la Facultat de Química pel seu reconeixement i esperem poder seguir col·laborant-hi molts anys més!