GUANYADORS DEL PREMI DE ROBÒTICA RETOTECH CATALUNYA

Reportatge i video de la notícia publicat a TAC12.

Reportatge publicat al Diari de Tarragona

La notícia al programa de TV Connecta10comarques.

El treball presentat per l’alumnat de la matèria de robòtica de 1r de batxillerat  ha guanyat el premi Profesor de Secundaria de Cataluña que organitza Retotech Fundación Endesa. El projecte consisteix en una ma robotitzada que tradueix llenguatge oral al llenguatge de signes. Una manera de treballar la inclusió i les noves tecnologies.

Volem donar l’enhorabona a l’alumnat i al coordinador del projecte, Joan Martínez per aquesta magnífica idea i a la Fundació Endesa pel suport per poder materialitzar-la.

Si voleu saber més sobre el concurs podeu clicar aques enllaç