ESO

VISITEM LES ESCOLES

Els alumnes de 3r d’ESO ja han iniciat el servei comunitari a les escoles públiques de Salou.  En aquest enllaç podeu veure les primeres jornades al Santa http://agora.xtec.cat/escsantamaria/general/ens-han-visitat-alumnes-de-linstitut-marta-mata/ En total seran 10 hores en què tornaran a l’escola per col·laborar en tasques com la lectura de contes, experiments, informàtica, educació fí­sica o activitats de plàstica. Agraïm […]

VISITEM LES ESCOLES Llegeix més »

SCHOLAS CIUTADANIA

Una dotzena d’alumnes de 3r d’ESO del nostre institut han participat aquesta setmana en el programa SCHOLAS CIUTADANIA a Tarragona. Uns 200 estudiants de 19 centres de Tarragona s’han reunit per fer propostes contra l’assetjament escolar. Us compartim el video de les jornades. Reconeixeu els alumnes del centre?  

SCHOLAS CIUTADANIA Llegeix més »

TOT RECITANT CYRANO

Actors habemus a primer d’ESO Doncs sí…després de la poesia i les llegendes ens hem atrevit amb Cyrano. I la Inés ja pot anar preparant el text que… tenim actors!. Un cop més les emocions a flor de pell amb classes de català tan artístiques. El monòleg del nas.  

TOT RECITANT CYRANO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut