VISITEM LES ESCOLES
Els alumnes de 3r d’ESO ja han iniciat el servei comunitari a les escoles públiques de Salou. En aquest enllaç podeu veure les primeres jornades al Santa http://agora.xtec.cat/escsantamaria/general/ens-han-visitat-alumnes-de-linstitut-marta-mata/ En total seran 10 hores en què tornaran a l’escola per col·laborar en tasques com la lectura de contes, experiments, informàtica, educació física o activitats de plàstica. Agraïm […]
VISITEM LES ESCOLES Llegeix més »







