ÉS TEMPS DE MADUIXES! ANEM A L’HORT!
Activitat subvencionada per l’Ajuntament de Salou. Amb la calor d’aquests dies els alumnes de Biologia de 1r d’ESO A ja han començat a collir les primeres maduixes de les maduixeres que van plantar a principis d’abril a l’hort de l’Institut. L’hort ens ofereix una gran oportunitat per a l’aprenentatge de la biologia i els alumnes […]
ÉS TEMPS DE MADUIXES! ANEM A L’HORT! Llegeix més »











