Escola Verda

La Comissió Verda de l’Institut Marta Mata la formem un grup del professorat, personal del PAS, alumnes i membres de l’ AMPA que estem preocupats pel Medi Ambient i volem aportar el nostre granet de sorra per fer-lo més saludable. Amb algunes bones pràctiques mediambientals hem arribat a formar part de la xarxa d’Escoles Verdes.

  

El nostre e-mail de contacte és el : escolaverda@institutmartamata.cat 

Pàgina web de la xarxa d’escoles verdes de Catalunya on podeu trobar les accions que duem a terme: Enllaç Escola Verda

 

“Sigues tu el canvi que vols veure en el món” (Mahatma Gandhi)

Fòrum Virtual d’Escoles Verdes 2022. Aturem el Canvi Climàti

El passat dimecres 9 de març els delegats ambientals de 2n d’ESO van participar al Fòrum Virtual d’Escoles Verdes dels centres de secundària de les comarques de Tarragona. Igual com la passada edició, aquesta va estar dedicada a conscienciar a l’alumnat davant l’emergència climàtica. Els diferents centres van intercanviar experiències. Nosaltres vam presentar el projecte

Fòrum Virtual d’Escoles Verdes 2022. Aturem el Canvi Climàti Llegeix més »

PLANTEM A L’HORT

Activitat subvencionada per l’Ajuntament de Salou. Primera plantada de l’hort! Ja hem instal·lat el reg gota a gota i els alumnes de l’optativa de Hort/ Medi ambient han plantat els primers pebroters i enciams. D’aquí uns mesos ja podrem collir els ingredients necessaris per fer una amanida de l’hort Marta Mata! Mmmmmm!  

PLANTEM A L’HORT Llegeix més »

CONCURS: L’AULA MÉS SOSTENIBLE!!

Comencem l’any amb un nou concurs, el CONCURS L’AULA + SOSTENIBLE. Quina serà l’aula més sostenible de l’Institut? El concurs engega aquest divendres i hi participen totes les tutories de l’ESO. Fins al juny i de manera periòdica els delegats verds avaluarem la sostenibilitat de les aules de l’ESO. Els criteris que puntuarem són els

CONCURS: L’AULA MÉS SOSTENIBLE!! Llegeix més »

CONCURS D’EMBOLICALLS REUTILITZABLES PER ALS ENTREPANS. ANIMEU-VOS I PARTICIPEU!!

Aquest curs volem anar una mica més enllà per fomentar l’ús d’embolcalls reutilitzables i el passat 25 de novembre en motiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus la Comissió Ambiental ha engegat el concurs “Dissenya el portaentrepà de l’Institut i diem adéu al paper d’alumini”. Tot l’alumnat de l’institut pot participar en

CONCURS D’EMBOLICALLS REUTILITZABLES PER ALS ENTREPANS. ANIMEU-VOS I PARTICIPEU!! Llegeix més »

Salou amb bici!

Un any més, els alumnes de segon de ESO han pogut fer un recorregut amb bicicletes pels carrers del nostre poble.  Amb la col·laboració de la Policia Municipal de Salou i acompanyats pels profes ciclistes del centre, han gaudit d’un dia espectacular de tardor i del plaer que suposa desplaçar-se amb un mitjà de transport

Salou amb bici! Llegeix més »

TRIA BÉ!!!!

Els alumnes de 1er ESO en la matèria de projectes, i amb l’ajuda de lesnoves tecnologies, han dissenyat el nom, el logo i l’eslògan de la campanya que hem engegat aquest curs amb l’objectiu de reduir el consum de paper d’alumini degut al seu impacte ambiental. D’entre totes les propostes la Comissió d’Escola Verda de

TRIA BÉ!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut